sobota, 9 maja 2015

Revolon, Gosh, Mua, Max Factor

Witam :)
W UK pogoda nie dopisuje, dzisiejsza sobota okazala sie jak nigdy sobota pracujaca, ale z racji na fatalna aure w ogole nie zaluje, ze musialam pojsc do pracy...
A Wam jak mija weekend?
Jak co tydzien musialam przytargac do domu jakies kosmetyczne nowinki, ktore zaprezentuje Wam ponizej.
Od lutego makijaz na mojej twarzy gosci tylko raz w tygodniu a czasami raz na dwa tygodnie...
Skad taka zmiana? wczesniej malowalam sie codziennie, nie obylo sie bez podkladu, ale z racji tego, ze stan mojej cery byl fatalny, postanowilam dac jej troche "pooddychac" i faktycznie polepszylo sie, cera jest lepiej ukrwiona, przestala byc ziemista, pory wydaja sie mniej widoczne.
Niestety niedoskonalosci zostaly, wiec problem nie lezy w makijazu, probowalam juz wszystkiego od kosmetykow z apteki po odstawienie hormonow, bez wizyty u dermatologa sie wiec raczej nie obedzie a przez chwile mialam taka nadzieje.



Podklad REVOLON COLORSTAY, wybralam dla siebie odcien 180 SAND BEIGE dla skory MIESZANEJ/TLUSTEJ.
Jutro odbedzie sie pierwsza proba, oceny zbiera dosc dobre, ale jak wiadomo, kazdy ma inna cere i wymagania. Wydaje mi sie, ze ze wzgledu na dosc plynna konsystencje latwiej bedzie nakladac go pedzlem. Opakowanie bez pompki  to BARDZO DUZY minus, troche mnie to odstraszylo ale postanowilam zaryzykowac, jutro przekonam sie czy warto bylo ;)
Ponoc podklad bardzo dobrze kryje i matowi na kilka godz (z tego co wyczytalam wersja, ktora kupilam ma lepsze krycie niz ta do skory suchej).








Jeden z najlepszych z jakimi mialam doczynienia - puder w kamieniu CREME PUFF z MAX FACTOR.
Uzywam w odcieniu 05 TRANSLUCENT (transparentny).
Goraco polecem, twarz wyglada po nim swietnie, matuje i daje piekne wykonczenie. Pewnego dnia kiedy po pracy przyslowiowo musialam "przypudrowac nosek" znajoma zapytala mnie coz to za puderek uzylam, bo bardzo ladnie wyglada po nim twarz! :)




Cienie do brwi MUA MAKEUP ACADEMY, zrobilam pierwsza probe na szybko i jestem bardzo zadzowolona, efekt jest bardzo naturalny, pokaze przy nastepnej notce ;)









Na koniec perelka za ktora chodzilam przez dwa dni, bo w kazdym sklepie zostaly tylko testery a ja musialm je miec!!!
Paletka 9 cieni GOSH 001 TO ENJOY IN NEW YORK








Uzywalyscie ktoregos kosmetyku?

9 komentarzy:

  1. a właśnie miałam kupić ten puder z MF... nawet był w promocji w Super Pharm

    OdpowiedzUsuń
  2. O revlonie myślę, bo też mi koleżanka poleciła. Ale kupno pudru to dla mnie koszmar bo nigdy nie wiem jaki odcień wybrać:/. Chyba ściągnę po Tobie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj nakladalam i kolor o dziwo po raz pierwszy trafilam idealny :D

      Usuń
  3. Ja używałam kjuz ten puder z max factora i był całkiem dobry ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podkład Revlona i po paru miesiącach zauważyłam, że mam tak zapchaną twarz, że autentycznie widać mi dziury. Używałam oczywiście bazy a makijaż obowiązkowo zmywam przed snem. Dla mnie nacodzień niestety odpada, na większe wyjścia rewelacyjnie kryje. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie tylko Ty masz taki problem, czytalam, ze u innych rowniez zapycha. Z racji tego, ze maluje sie tylko raz w tygodniu a czasami nawet nie, nie powinnam miec problemu ;)
      moze pomoglby taki oto krem

      http://sklep.pharmaceris.com/pl/product/przeciwtradzikowy-krem-normalizujacy-do-twarzy-spf-20-zwezajacy-pory-sebostatic-dzien-568.html

      ja uzywam i faktycznie pory sa duzo mniej widoczne, napewno siegne po nastepny, jest wydajny, kupilam w lutym opakowanie i nadal mam :)

      Usuń
  5. podkłady revlon lubię, ale nienawidzę ich wyciągać z tego słoika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno wygrałam ten sam puder i teraz go stosuję, dobrze się spisuje ale wolę jednak bardziej puder sypki transparentny MaxFactor :)

    OdpowiedzUsuń